Tillbaka till startsidan?

Långfredag idag!


Nu har jag inte bloggat på en dag, det känns lite konstigt då det verkar som att jag bloggar jämt nu. Men så är det ibland, ibland bloggar man som bara fan och ibland får man lite bloggtorka, sånt som händer. 

Jag håller på att leta reda på lite Studielitteratur inför mitt pluggande :) Jag har hittat till 2 kurser iaf ^^ Jagar fortfarande, men de ska nog ordna sej. 

Nu ska jag gå och vara social med folket här tror jag :D Vi åkte till a-jaur igår och överraskade svärföräldrarna ^^ Det var ganska skoj. Per utbrast "Snacka om gevalia-reklam" då vi kom och Åsa fick sej en chock, och sen kom världens leende. Hon var nog glad av att vi kom. Antons reaktion då jag klev innanför dörren var roligast. Han tittar på mej, hakan hänger ner till knäna och sen utbrister han "Vad fan gör ni här?!" Sen börjar han små skratta. Katterna var dock glada av att se oss, eller iaf mej. Båda katterna kom och la sej på mej då jag lade mej i soffan. Sötbollar, nu ska de äntligen få följa med hem :) 

Näe, som sagt, nu gick jag :P Ska bara säga GLAD PÅSK till alla där ute som förtjänar de från mej, inte alla som gör de. Men GLAD PÅSK till mina närmaste och dom som jag håller kär.

♥ N I L S ♥


Annilunda!

Jag förtjänar ett GLAD PÅSK! och det gör du med. GLAD PÅSK gumman! en påskkram kommer flygande till a-jaur. ;D

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)