Tillbaka till startsidan?

Uppdatering Onsdag ;)


Var hos Anna och Niclas nu ikväll, fast var bara Anna och Smoke hemma :) Niclas jobbade, men de gjorde ju inget. Det var ju Anna vi skulle träffa denna gången eftersom att vi skulle få oss varsin massage :) Oj så skönt säger jag bara. Har inte lika ont, eller rättare sagt, har inge ont alls just nu i ländryggen. Det känns ganska bra just nu. Anna är duktig på att massera, undra om man ska bli stamkund hos henne? -skrattar- Skulle faktiskt inte vara illa, då kanske man inte har lika ont dag in och dag ut. Efter massagen vart det mkt surr, och då menar jag verkligen MKT surr :P En av Annas kompisar, Jessica, kom oxå förbi och de var en härlig tjej ska jag ta och tala om. Skrattade ganska mkt åt de hon sa. Tyvärr så gjorde vissa av hennes upplevelser mej ännu mer rädd för att gå till läkare och sjukhus, som sagt, går bara då det är absolut akut. 

Sen ska Anna kolla upp vad hennes kompis/granne tar för att tatuera :) Om hon ligger bra i pris, kanske man fixar så man får sin tatuering ^^ Det vore kanon, jag hoppas att det kommer att gå bra fast jag är nål- och spruträdd. Men lägger jag manken till och inte kollar när hon tatuerar ska de nog gå bra :) Det ordnar sej.
Nu ska jag sluta skriva, ska börja varva ner och mysa ner mej i soffan eller nånstans för att göra mej redo att snart sova. Ska ju på möte kl 9 imorn så :) 
♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)