Tillbaka till startsidan?

Bullbak idag som sagt!


Japp, och lyckades gjorde jag. Som alla andra gånger. Älskar Nils dom så vet jag att jag har lyckats ;) 
Och som alla andra gånger så var han helt galen i dom. Vet inte vad det är som är så speciellt med mina bullar, men som sagt, han är helt galen i dom. 



Igår kokade vi Mormors saft, SMULTRON.. Satan vad gott det var, tro mej. Så idag har man druckit saft som jag vet inte vad. Har då fått i mej min beskära del av vatten, iaf för dagen. ;P

Vet inte vad mer jag ska säga. Ivy ligger och sover på min axel, hon är ganska så söt. Spinner och stryker sitt huvud mot mitt huvud till och från. Snosa till kisse, über gullig ;) 

Kan ju säga att middagen jag gjorde idag, var en stor succé hos Nils. Satan vad han åt, han gillade det verkligen och väldigt glad blev jag. Han uppskattar verkligen min matlagning, känner mej så duktig då han jämt ger mej bra komplimanger. Än så länge har han aldrig låtit bli eller vägrat äta det jag har gjort. Jag har fått leka hur mkt jag vill, blanda hur jag har velat och hitta på. Och varje gång har han ätit det och gillat det. Jag känner mej ganska duktig då, då jag vet att han inte äter vad som helst. 
Jag säger som Bäjb säger: Niin är duktig! =D

♥ N I L S ♥


Miiqa

Åh, vad goda de ser ut! Du kan inte maila över en, så att jag kan få provsmaka..? ^^



Jag är nog lite rädd för att testa bullbakning, det känns så avancerat, haha!



Massa kramar till dig, sötnos!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)