Tillbaka till startsidan?

Kanske uppdatera lite?


Ja, skriva lite om alldagliga saker kan jag ju göra. Behöver inte låta bloggen stå helt still..

Diskmaskinen är startad, katterna utsläppta, musiken uppskruvad och bulldegen är gjord. Väntar bara på att degen ska jäsa klart så får jag börja med bullarna. Sen blir det lite mer bak, ska hitta på massa smarrigt idag. Fika kommer vi då att ha när jag är klar, det kan jag lova er.

Måste fram med kycklingen oxå. Ska göra Tortillapaj med kyckling till middag idag, kommer bli jätte bra. Har inte gjort tortillapaj på flera år, så vi får väl se om jag fortfarande har kunskaperna kvar ;P Det är inte så svårt, gör ju på mitt egna sätt så. Sätter alltid min egna prägel på allt, blir bäst så.

Vad händer mer idag? Jadu, inte mkt. Igår var det mkt ihop plockning och tvättning. Så nu är det mesta av tvätten tvättad och hemmet är städat och fint. Har lite små plock att göra, men de går fort.

Sen blir de bara att ta de lugnt. Fredag kommer att bli en lugn dag. Mys dag med Bäjb blir de då, nån film och bara mysa. Kramas i soffan =) Sen lördagen är ju planerad. Då är vi med Emmie och Baggis. Blir grillning och mys. Dricka lite grann och bara umgås. Det kan behövas, känner att jag måste försöka vara lite social. Annars får jag det aldrig att gå runt ordentligt.

Måste bara säga tack till Miiqa för hennes kommentar. Värmde mkt, fast vi inte har så bra kontakt med varann just nu förrutom via bloggarna, så ska du veta att dina ord betydde mkt för mej. Tack så mkt.

Nu ska jag gå och plocka ur maskinen, för nu är den tydligen klar. Starta nästa disk, det kan behövas. All disk från bakningen ;P

Jag tänker på dej varje dag, flera gånger i timmen.

♥ N I L S ♥


Amanda

Håller med dig om Miiqa.. Hon vet hur man skriver värmande kommentarer. :)

Miiqa

Oj oj, jag tackar och bugar för de fina orden från både dig och Amanda!



Vad coolt av dig att baka bullar, sånt har jag aldrig lyckats med. Hoppas att de blir riktigt goda! Kram vännen!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)