Tillbaka till startsidan?

Måndag morgon! ;D


Anlände i Kiruna igår. Ganska skönt att var här, lugnt och fridfullt.. Fast har väldigt svårt att sova, Har inte sovit alls i natt på grund av att jag har saknat Nils. Har legat och kollat på tv och sen lekt med Tobias från då han vaknade strax efter 6. Fast nu har han somnat igen, han vart lite trött. ;D

Har fått mej en rundtur i huset idag ;D Dom har ju bytt hus sen sist jag var hit. Så har kollat runt i huset idag, och fått veta diverse saker som kan vara bra att veta ;P

Nils kommer nog med tåg på fredags kvällen eller på lördag morgon, det förstår jag. Inte så trevligt att sätta sej och köra 90 mil bara sådär. Han vill verkligen komma upp, men han vill inte köra. Så jag har lovat att kolla tåg ;) Det ordnar sej.

Satan vad jag har problem med att skriva det jag vill skriva, Jag sitter vid mamma och Ulf's nya dator, och den är så liten att jag har mega problem med att skriva. ;S En vane sak antar jag.

Dom har en sånhär gullig liten dator ;P



Den svarta där.. En liten Acer Aspire One ;P Gullig, men jäkla jobbig, När jag ser denna datorn blir jag sugen på att skaffa en ny laptop, men prio ett är en ny mobil då min snart går i två delar. Den håller på att ge vika ;P

Näe, nu ska jag gå och mata fisken, sen ska jag vänta på att Nils ska ringa ;D

Ha de king, Tjingeling! ;D



Miiqa - jag överlevde min barndom

Det är ju supersvårt när man byter tangentbord. Är så glad att jag har min dator nästan jämt.



Hoppas att du får en bra vistelse i Kiruna, söta vännen min! Kram!

E L I N

en sån rosa liten har jag ^^

| http://elinperssooon.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)