Tillbaka till startsidan?

Nattligt inlägg ;P


Jag kom på någon jag har glömt att skriva. Jag har fixat Bäjbs födelsedagspresent =) Lite väl tidigt, jag vet. Men det har tagit lång tid att fixa, och nu är jag klar. Så bättre att vara klar långt i förväg än att vara klar för sent.

Jag hoppas att han blir nöjd, det tror jag. För nån mer personlig present kan man inte få. Jag kan säga så här, han ska få nått som jag vill ha..

Kvällen här har varit lugn. Vi har kollat på två filmer och bara slappat. Ganska härligt. Imorn har vi några ärenden att fixa, sen är det lugnt. Ska leta tvätt-tid har jag tänkt mej. Kan behövas tvättas snart.

Sen ska jag se om vi kan städa lite grann här. Jag springer ju och plockar varje dag. Men ska storstäda tänkte jag. Kan behövas det med.

Annars lugnt. Nu ska jag återgå till att lyssna på musik och soortera musik =)

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)