Tillbaka till startsidan?

Sånt är livet..


Då var det lördag igen då. Tiden går väldigt snabbt, fast jag inte har någon direkt hum om varken dag, datum eller tid typ. Blir lätt så ibland.

Vissa dagar denna veckan har varit väldigt tung. Mitt mående har verkligen åkt berg- och dalbana, fast med tanke på allt som hänt så har det rätt att göra det. Men ändå riktigt jobbigt. Inte det trevligaste att bli mega ledsen bara sådär. Har inte varit så trevligt. Det mesta kommer på nätterna, jag tror att de förklarar varför jag inte riktigt kan somna på nätterna. Därav min dåliga sömn. Jag får sova, men jag sover fel. Det är inte bra. Varken för mej eller folk runt omkring mej.

Om någon av mina närmaste råkar ut för min irritation eller något liknande, så ta de inte personligt. Eftersom att mitt mående inte är det bästa.

Sen att Nils fick ett samtal igår som inte var så gulligt, så har ju mitt mående inte blivit till det bättre om man säger så.

Han kommer att behöva spendera hela laborations veckan i Sundsvall :S Det känns inte så bra, nu när jag behöver honom. Men vad ska han göra? Han kan ju inte skita i det, och jag vill inte vara ensammen.. Jag vill inte vara utan honom.

Den veckan kommer att se ut såhär: Fredagen åker vi och lämnar katterna hos Nils föräldrar. Sen är vi där till lördag eller söndag. Söndag eller måndag åker jag med tåget till Kiruna och Nils åker till Sundsvall. Sen när han är klar i Sundsvall åker han upp till Kiruna och är där med mej i några dagar. Sen åker vi hem. Kommer nog att bli bra, tufft men bra.

Vi har ju inte varit utan varandra en enda dag sen vi vart tillsammans. Vi har spenderat varenda natt med varandra i över ett år. Självklart är det lite jobbigt att vara ifrån varandra då, fast det gör oss nog bara gott.
Men då jag mår som jag mår, och då de ser ut som det gör. Är det tugnt, riktigt tungt.

Nog om detta, vart ett litet tråkigt inlägg denna gången. Men men, det får så vara. Nu ska jag se om jag hittar mej nått vettigt att göra.

♥ N I L S ♥


Miiqa - jag överlevde min barndom

Det kommer att gå bra, gumman. Hoppas att du mår bättre snart! Bullarna blev jättegoda, tack för inspirationen ^^

Miiqa - jag överlevde min barndom

sv: Skickar en stor kram till dig, söta vännen min! Kanske inte hjälper så mycket, men.. Jag tänker på dig!



Du som är bullexpert.. Hur länge kan man ha bullar framme (i påsar då) utan att de blir dåliga? Jag vet inte om jag ska frysa in dem, eftersom vi sticker hem om en vecka och då har vi inte plats för dem i bilen.. Kram!

Miiqa - jag överlevde min barndom

sv: Tack för hjälpen, gulliga du! Kram <3

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)