Tillbaka till startsidan?

Liten inblick..


Idag hade jag tänkt lägga upp lite bilder på vårat hem, synd bara att man har en sån skit kamera. Men jag fick iaf bilder, det är ju de som är huvudsaken =)

  
Vårat vardagsrum.

  
Vårat kök.

 
Mina fina *host* dekorationer på våran städskrubb.

  
Alla våra fina hallar.

Inte de bästa bilderna pga kameran, som sagt. Men en liten inblick i vårat boende. Har inte tagit kort på allt ordentligt, vet inte om jag orkar det heller. Vi har iaf fått ordning ganska så bra, och nu när jag är uppe och springer så blir det lite mer ordning. Då jag blir galen av all skräp som bara ligger och bara är.

Jag har suttit och funderat lite på vad man ska laga till middag. Det är så mkt jag vill äta, men jag vet inte vad jag ska göra. Jag skulle vilja göra spagetti och köttfärssås, skulle även vilja göra gräddstuvad pyttipanna, samt köttgryta med ris. Men vet inte riktigt vilket av de det kommer att bli. Det återstår att se. 

Snacka om lugn kväll det kommer att bli ikväll, middag, någon film kanske och bara kramas. Har inget inplanerat, och vill inte planera. Är ganska sugen på att höra vad en kompis gör ikväll, och åka och hälsa på deras familj. Fast kanske inte är så bra att göra det idag. Vi får se vad som händer, planerar inte. Förrutom kramarna, det planerar jag in. För kramas ska jag göra idag.

Näe, nu ska jag se om jag hittar nått att göra till middag.

Ha det king, Tjingeling!

♥ N I L S ♥


Miiqa

Jag tycker det ser ut som att ni har det riktigt mysigt. Vad blev det för middagsmat? Kramar till dig!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)