Tillbaka till startsidan?

Fixning och doning :)


Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på våran lägenhet :) Vi har massor mer att fixa, men vi har kommit en bra bit på vägen.

Vi startar i hallen. Vi har flyttat mega bokhyllan vi hade i hallen och satt den gamla tv-bänken där, tills vi har köpt oss en byrå. Vi ska ha en hög byrå där med en rektangulär spegel ovanför. Sen på väggen utve sovrummet har jag hängt några tavlor. En tavla som jag har gjort, med Nils namn och sen mina tre tavlor, som jag gillar väldigt mkt. Ska köpa fler såna sen tror jag. Kommer att bli jätte bra här inne, men tills vidare ser det ut såhär :)



Bokhyllan som stod i hallen har vi ställt in i sovrummet eftersom att det vart en hel del plats där inne, då vi inte har en gigantisk säng där inne längre. Vi ligger och kramas i en liten, jätte mysig säng tills vi är klar där inne. Helt underbart att ligga och kramas med Bäjb i en liten säng, vi ligger alltid nära. Därför har vi bestämt oss för att skaffa en 160:s säng istället för en 180:s då vi köper den nya sängramen med sängborden. Sen kommer det även att bli en 190:s lackhylla ovanför sängen, eventuellt spottar i den. Kommer att bli jätte bra. Men just nu ser det ut såhär :)



Sen kommer vi till vardagsrummet. Vi har äntligen fått soffan utbytt, så nu har vi världens härligaste soffa. VÅRAN soffa, som är helt underbart härlig att sitta i, ligga i och bara allmänt vara i. Vi båda älskar den massor, så härligt. Så vi har fixat nya soffkuddar och nya gardiner så vi fick det lite snyggare. Vi har även ny tv-bänk, eller den är ju typ 2 månader nu. Men det är ju ändå ny, sen har vi hyllorna i vardagsrummet, som Bäjb så fint har satt i hop. På en av hyllan står en tavla som han har målat, det ska föreställa mej, lägger upp en bild på den oxå så får ni se så duktig han är.  Det enda som fattas här inne nu är ett nytt soffbord, en 190:s lackhylla ovanför tv:n samt ett litet skrivbord som vi ska ha mot väggen till köket. Det kommer att bli kanon bra, men just nu ser det ut såhär :)



Inte dom bästa bilderna, men ni ser iaf hur det ser ut nu. Lovar att lägga upp bilder på slut-resultatet sen oxå. Så ni får se hur underbart det kommer att bli. Jag och Bäjb har så lika smak så det är inte sant. Det är hur lätt som helst att fixa ihop ett snyggt hem med honom. Det kommer, som sagt, att bli jätte bra.

Nu ska jag fortsätta att lägga upp dessa bilder på diverse andra olika ställen. :)

♥ N I L S ♥


Nils

Det kommer att bli jätte bra bäjb :)

Bara vi får in ett nytt bord i tvrummet så är det perfekt :)



<3

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)