Tillbaka till startsidan?

Mmmh!


Detta inlägg vill jag bara skriva att bara för att jag sa att Carro skulle hämta mej i morse så var inte nått i mitt inlägg något illa menat mot henne. Kanske verkade så, men så är det absolut inte. Jag var väldigt trött och grinig, hade ont i skallen och hatar verkligen då folk talar om för mej vad jag ska och måste göra.

Jag förstår att de finns saker som jag ska och måste göra. Och jag gör det. Men säg aldrig att jag ska eller måste.
Och jag kan förstå om inlägget kunde tas lite fel. Så förlåt Carro om du tog det illa men det var inget illa mot dej. Jag skrev även i mitt andra inlägg att jag vet att du inte menar något illa när du säger att jag måste göra nått.

Jag hoppas att det gick fram nu att jag inte menade något illa mot någon.



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)