Tillbaka till startsidan?

Ny design..


Har ny design tack vare Sara, och jag är jätte nöjd. Jag gillar verkligen min header :) Riktigt fin, jag kanske ska skaffa photoshop själv och leka lite, eller.. jag tror då att Sara har gjort min header i photoshop.. i vilket fall som helst, så borde jag skaffa photoshop och leka lite. Får be bäjb fixa det till mej :) han är så duktig på sånt där så :)

Och nu till de tråkiga.. sjuk har man blivit igen :/ har feber, ont i skallen, ont i halsen, förkyld vilket betyder snorig, hostig osv, sen har jag vatten i öronen och i hörselgångarna och på de har jag lock för öronen så jag har typ, nada.. sen görmitt högra öra skit ont.. febern gör att jag har ont i nästan varje del av kroppen så jag orkar inte göra nått.. tur att jag ska till vårdcentralen imorn så jag får se vad det är för vajsing med mina öron.. men det ordnar sig.. vart att vara hemma idag, David tyckte att jag skulle vara hemma och Cissi blev hemskickad både igår och idag.. Inte så bra då vi bara är 4 stycken i köket, men går inte att göra så mkt åt.. Vi har alla varit hängiga mer eller mindre varje dag denna vecka. Det ordnar sej.

Nu ska jag vila och hoppas på att se bäjb på nätet på en stund, så vi kan prata lite :)

♥ N I L S ♥


elin

krya på dig <3

| http://elinpe.blogg.se/
elin

jag tupperar mitt hår vid luggen, ganska svårt o förklara.. men just den delen jag ska ha upp i en sk. "våg" ska sprayas o tupperas upprepade gånger, tills du fått den volymen du vill ha. sedan är det bara att sätta upp det i en våg, superlätt :) hoppas det var någon hjälp, sötnos... PUSS <3

| http://elinpe.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)