Tillbaka till startsidan?

- suck -


Det verkar ljusna nu, oj så skönt. Synd bara att jag inte ser fram emot de sista två månaderna, inte alls. Tragiskt egentligen, men det beror lite på det ena och det andra. Inget jag tänker dra för någon annan än Nils iaf.
Praktiken jag ska göra i tre veckor på Capsicum ser jag dock fram emot. Det enda jag inte ser fram emot är att vara utan Bäjb, menmen. Som det var sagt tidigare det ska nog gå bra.

Mår ganska så mkt bättre, förrutom vissa störningar som gör att jag bara vill vrida nacken av någon. Jag förstår inte vad det är som är så svårt att förstå? Låt mej bara vara.

Vet inte vad mer jag kan säga idag. Är ganska irriterad och less egentligen. Näe, orkar inge mer nu. Ska se om jag hittar nått att göra.

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)