Tillbaka till startsidan?

2009 då :)


3 januari idag.. sitter uppe i Kurra.. :D (Kiruna för er som ej vet) Jag och Bäjb tog oss en liten tripp upp till mamma och dom i går, fredag :) och vi ska åka hem imorn, söndag :) Skönt att komma oss bort lite.. kramas med lilla söta tobias osv :) ska lägga upp bilder på honom sen så får ni se vad lill-krabaten växer :)

Snacka om att jag fullkomligt ÄLSKAR 2009.. Än så länge iaf... Finns många bra saker som hänt ^^ Och bättre kommer de att bli :)


Allt de gamla och allt de dåliga är ute ur bilden, så nu blickas det framåt :) Mitt och Bäjbs år :)

1/1 - 2009 kl 01.00 är vårat datum ;) Bästa dagen i mitt liv :) Det kan man kalla lycka.. så det blir stan till veckan för att ta oss en titt :) och bestämma oss för vad de ska bli :) Någon som är lite nyfiken nu? Då äre bara att fråga.. skrivier inte ut än vad som hänt förrän alla de närmaste har fått höra de personligen från oss :)


Aja, nu ska jag vara lite mer social :) Ha de bra alla! :D


Älskar min underbara bäjbs älskling! Du är verkligen mitt allt <3 Du och jag för alltid! <3



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)