Tillbaka till startsidan?

Always and Forever! ♥




♥ Niin & Nils - Äkta kärlek! ♥


sara

Sv: Hejhej! :) Jo, det är fint med mig. hur är det själv? Jodå, nog skulle jag kunna göra om den! :) Tycker bara det är roligt så :D Kramkram!

| http://dreamaboutme.blogg.se/
sara

Sv: Jag gör inte så mkt, finns inte så mkt jobb nu där jag jobbar, på Ica i Öjebyn. Ska ju snart flytta ihop med min pojkvän i Arvidsjaur. Fast det blir efter DM/SM. Ja, men det är bara att skriva om du vill ha den gjord någon gång! :)

Kramkram!

| http://dreamaboutme.blogg.se/
Kusin Malin

Hejsan! Hade bara tänkt skicka den nya adressen till min blogg... har bytt från tossisen till tossemajsan. =)



Riktigt gullig bild på er två och jag hoppas att allt är bra med er!!

Malin

Det är så lite så =) Joo då det är bra med oss... Nog för att jag har inte direkt förstått att jag har tagit mig in och att jag verkligen är på väg att bli sjuksköterska... =) Men det landar nog snart. =)



Grattis till förlovningen också! =)



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)