Tillbaka till startsidan?

Äventyret på Vårdcentralen!


Precis hemkommen från VC då. Var till en läkare, pratade lite, han kollade mej i öronen och i halsen, lyssnade på mitt hjärta och sen skickade han iväg mej till labbet. Fick sitta och vänta i typ, 45 minuter innan jag fick komma till labbet, där tog dom några prover på mej. Tre rör med blod plockade dom från mej, samt att dom stack en äcklig tops i halsen på mej. Dom skulle kolla så att inte all min förkyldning och all hängighet berodde på bakterier.

När proverna var tagna blev jag hemskickad. Så nu måste jag sitta och vänta i någon dag innan svaren kommer, och läkaren ringer upp mej. Att behöva vänta är för mej ingen hitt. Kommer att hinna tänka massor med olika saker innan han hör av sej. Men nu har jag iaf varit och kollat upp det ordentligt. Visar det sej att resultaten på mina prover är som de ska, att dom är bra, då är jag helt enkelt bara otursdrabbad. Eftersom att jag konstant är förkyld. Så jag hoppas att proverna visar något iaf, för såhär vill jag inte ha det.

Nu slutar snart Bäjb, och jag är jätte trött och har ont i skallen. Undra om man ska vila ett tag innan han kommer hem. Ligger ju i sängen nu så, bara slappa lite. Funderar på att ta en panodil så värken försvinner, orkar inte riktigt med den nå mer.

Aja, nu är ni uppdaterad om mina små VC äventyr oxå, inga roliga äventyr men vad fan. Alltid nått.

Älskar min Nils mer än något annat  ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)