Tillbaka till startsidan?

Beslutsångest..


Det kan man lugnt säga.. Vad fan ska jag göra? Jag har två val möjligheter, den ena är att vara i närheten av någon som verkligen hatar en och bli plågad. Göra sånt som ingen annan behöver göra och vara på ett ställe där de andra inte behöver vara hela tiden eller att strunta i det och, tja. Inte göra nått, för nått. Tragiskt! Har svårt att skriva det jag har i huvudet utan att avslöja vad allt beror på. Som jag skrev igår, vad det verkligen är och så vidare är något som jag bara tänker prata med Nils om.

Känns inge bra iaf, oavsett. Jag blir galen. :/

Näe. inge mer skriverier nu. Ska kolla klart mina serier och göra en lista på alla serier jag sett. Får väl se hur många de blir sen.

♥ N I L S ♥


Caroline

Jenniiie! Har en fråga i min blogg riktat till alla. Skulle vara jätteroligt om du kunde svara på den och berätta vad du tycker att man ska göra. Eller hur du själv hade gjort? Kram

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)