Tillbaka till startsidan?

Bra start på veckan :/


Nu har jag iaf kommit så långt att jag har ringt till VC. Dom skulle ringa upp mej efter 10 någon gång. Mår verkligen inge bra idag, så jag behöver verkligen kolla upp detta nu. Får väl se vad som sägs.
Sovit dåligt i natt har jag oxå gjort. Alltid är det nått. :/

Sen vill jag bara säga, ni som kommenterar min blogg, snälla försök undvika att vara anonyma. Anonyma kommentarer godkänner jag inte. Inte heller kommentarer där det inte sägs något vettigt eller något snällt. Nu vet ni det, vill ni att kommentarerna ska synas så får ni skriva erat namn och bara skriva snälla saker.

Nu ska jag vila lite innan dom ringer mej, och förhoppningsvis ger mej en tid idag.


♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)