Tillbaka till startsidan?

Film, all the time!


Jahapp, lördag idag då.

Igår såg jag och Bäjb två filmer innan vi gick och la oss. Det vart From Dusk Till Dawn och The Mummy, blir att se den andra Mummy filmen ikväll och hinner vi med så blir det kanske den tredje sen oxå. Sen har vi Scorpion King att se. Det blir nog jätte bra.

Just nu håller Bäjb på att installera om min dator. Det behövdes för att nån uppdatering som inte skulle installeras hade tydligen blivit installerad. -suck- Men de löser sig.

Vet inte riktigt vad mer jag ska säga. Kommer kanske mer senare om jag känner att jag har viljan till det.

♥ N I L S ♥


Malin

Nu upptäckte jag just att säkerligen skrev på något av dina gamla inlägg... hoppsan...



Joo då det kommer nog ta några dagar till innan jag verkligen har förstått det. Men skönt att veta att jag är på väg på ett av mina mål i alla fall.. Och nu vet jag ju vad jag gör de närmaste 3 åren =)



Det är så lite så =)



Vad händer i helgen då?



Kram

sara

Jasåå, vad heter han då?

| http://dreamaboutme.blogg.se/
Anonym

Inte alltid lätt att vara jag... haha... Speciellt inte nu när jag är så allmänt förvirrad...



I helgen blir det bara lugnt... Vi ska till mamma och pappa en sväng nu ikväll och hålla på med hemsidan... sen blir det nog bara lugnt... Ladda batterierna inför kommande vecka på universitetet med labbdagar och föreläsningar =) Ska bli skoj =)



Kram!

|
sara

Sv: Tack så mkt :) Jodå, det kan jag göra. Fast har inte tid nu dock, ska på stan sen har jag träning! Så får se om jag hinner i kväll.

| http://dreamaboutme.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)