Tillbaka till startsidan?

Måste bara säga...


fy fan vad det är kallt ute :S jag och bäjb var nyss ute och gick, och det var kallt som satan, man frös nästan till en isbit :P
Det var inte så trevligt ska jag ta och tala om :P menmen, de funkade iaf.. var ganska så skönt :)

vet egentligen inte riktigt vad jag ska säga.. finns inte så mkt att säga faktiskt.. dagen har varit ganska lugn..
har tvättat lite, och plockat lite.. sen har jag pratat med pappa som har informerat mej om diverse saker, nödvändigt vetande kan jag ta och tala om. Menmen, får väl se vad jag gör med all information.

Kan säga att jag e ganska trött idag. Tror att de beror på att man har haft huvudvärk större delar av dagen. Man är ganska slutkörd då kroppen har genomgått ett migrän-pass :/ tyvärr.

Nils vill att jag ska skriva diverse saker.. fast han får skriva de själv då jag är klar med detta inlägg :) då får han skriva ett eget inlägg ;) min lilla sötkorv där ;) jag vill inte skriva hans inlägg.. :P vill ju läsa de själv sen ;)

näe, jag kommer seriöst inte på nå mer att skriva.. :P haha!..

Älskar min älsklingsbäjb mer än något annat, underbarare människa kan man fan inte hitta. han betyder verkligen allt för mej, och jag kommer att hålla fast vid honom tills den dagen jag dör. finns ingen som gör mej lika lycklig. han är verkligen den bästa av de bästa. ÄLSKAR DEJ HJÄRTAT! ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)