Tillbaka till startsidan?

Ont så ont!


Ja, jisses. Vilken helvetes natt. Ont som bara den i det nedre delarna av min kropp. Har haft mest ont i ryggslutet/svanken och runt där äggstockarna och all sån skit sitter. Det har känts som tusen nålar eller nått sånt, var verkligen obehagligt. Kunde inte sova, och när jag väl somnade och vaknade för att fara på skolan så gör de ondare än ondast. Kunde inte ta mej till skolan idag :/ tragiskt! Men de gick inte, gjorde så fruktansvärt ont. Nu har jag snart ätit medicin i två dagar, så förhoppningsvis lättar det snart, annars blir jag riktigt galen.

Så jag har sovit, sov till strax efter 12 eller nått sånt. Sen har jag spelat Backpacker och försökt att må bra. Har gått sådär, är väl lite bättre nu än tidigare.

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska säga. Har inte så mkt att säga om något känns det som.

Funderar mkt på det som kommer att hända om tre veckor. Kommer att bli tre tuffa veckor därefter, saknaden kommer att vara enorm. Men, jag ska nog klara det. Vi ska nog klara det. Allt kommer att gå bra. Men jag vill ha varje ynka sekund som jag får med honom, men jag måste klara vardagarna utan. Känns svårt, känns som jag inte kommer att lyckas. Men jag ska vara stark. Vi fixar det! :)

Nu ska jag göra lite nytta.

Kärlek stavas Nils Lundmark ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)