Tillbaka till startsidan?

Sunday afternoon!


Ja, då har man nyss vaknat då. Tragiskt egentligen, att man sover bort hela dagarna nästan. Men ikväll blir det en tidig kväll, blir i princip bara att äta, mysa lite och sen sova. Måste orka med morgon dagen. Bäjb har jobb från tidigt på morgonen och jag har skola från tidigt på morgonen. Så måste börja vänja oss vid att somna och vakna tidigt nu. Helgerna är ingen hitt för oss, om vi vill somna och vakna normala tider Vi är uppe alldeles för länge och sover alldeles för länge. Men det ordnar sig till slut.

Ska ringa pappa idag, höra vad han ville. Han ringde tidigare idag då vi sov. Men jag orkade inte svara pga att jag var så trött, jag är inge rolig att prata med då jag är trött. Sen har jag inte hunnit ringa upp honom än. Måste göra de sen, och höra vad han hade på hjärtat.

När vi vaknade upp idag, så låg vi i sängen och kramades en stund. Mitt i allt fick jag ett fruktansvärt sug efter Tacos, så gissa vad det blir till middag ikväll?

Vi är ganska data-nördiga just nu. Vi ligger forfarande i sängen, fast med varsin bärbar i knät. Bäjb spelar nå spel på sin dator och jag skriver ner några rader. Fast hade faktiskt inte tänkt skriva något mer nu.

Nu gick jag. Ska göra nått annat.

♥ N I L S ♥


Anna

Hej vännen! Kom ju för tusan på... Grattis till förlovningen! :-D jisses... är i min egna lilla värld och hade alldeles glömt bort att gratta er! tror jag... hehehe... virrig



Hoppas ni har det bra!

kramen

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)