Tillbaka till startsidan?

Tröttsam Tisdag!


Trött är man absolut nu, hade nog varit tröttare om inte Bäjb hade låtit mej somna på soffan i typ, en timme.

Idag har det varit skola, har lagat grönsakslasagne med Carro, Prisca och Jen. Gick väldigt bra, och den var faktiskt ganska så god. Imorgon blir det att göra desserter. Jag och Alexander ska göra äppel sorbet. Jag skalade och tärnade äpplena idag och körde in dom i frysen, så det blir nog inte så mkt att göra imorn hoppas jag. Borde gå ganska så fort. Ska göra havtorns moussén, men förhoppningsvis har jag lite hjälp av de som gjort den tidigare, så de ska gå bra.

Annars idag då? Jag och Bäjb har städat lägenheten, kan säga att det behövdes. Nu är det fint igen. Körde bort lite skräp, bar ner annan skräp till förrådet och fixade lite. Fick mkt plats fasktiskt, inte lika trångt längre. Skönt, skönt.

Dom ringde till mej från labbet på VC idag, dom ville att jag skulle komma in igen, för dom hade glömt att ta bihåle odling på mej, eller vad det nu hette. Dom körde in en äckligt lång tops i näsan på mej, och det var obehagligt som satan. Menmen, nu är de gjort iaf. Fast eftersom att dom glömde nått så kommer de ju att ta någon dag extra med att få prov-svaren. - suck -

Nu ska jag sova tror jag, eller iaf sluta skriva i bloggen och lägga mej ner.

♥ N I L S ♥


Anna

Hejsan!

Du har fått en award av mig som finns på min blogg :-)

Ha en underbar helg vännen!

Kramen

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)