Tillbaka till startsidan?

OjOjOj :P


Nu får vi se hur det går. Tog mina sista två tabletter nu, jag hoppas att det går bra. Ska tillbaka till VC om ca 1-2 veckor, kolla så att allting är som det ska. Så det inte finns nå infektion kvar i mej och så att allt står rätt till, som sagt. Får väl se. Jag hoppas på det bästa, för jag orkar inte med nå mer nu. Har varit sjuk i princip hela förbannade vintern på ett eller annat sätt, och nu är jag väldigt jävla less. Varför ska jag bara vara frisk på sommaren? Vad är det som är galet? Jag blir helt koko i skallen av detta. Tragiskt.

Aja, jag har suttit idag och räknat ihop några serier jag har sett. Fick det till 8 stycken, tänkte att jag skulle rabbla upp dom för er. Så får ni se vad jag kollar på :)

- 2 ½ men
- One Tree Hill
- Desperate Housewives
- Buffy The Vampire Slayer
- Fresh Prince In Bel Air
- Friends
- How I Met Your Mother
- Joey

Håller även på att kolla på Förhäxad och Scrubs. Ska snart ta tag i Angel oxå. Ska sen leta rätt på några andra serier som jag kan se :) Som jag har sagt, BEROENDE. Jag är helt galen i serier. Jag vet några serier jag ska kolla på, HELA serier, alla avsnitt och alla säsonger.

Bland annat: Rescue Me, 90210 Beverly Hills, Chuck, Ghost Whisperer, Dharma and Greg, Eli Stone, Sex And The City, Psych, Melrose Place, Men In Trees, Reaper, Roswell, OC, Sabrina Tonårshäxan, Sjunde Himlen, The Hills, Chasmere Maffia, Ugly Betty, The War At Home, Supernatural, Weeds, Will and Grace, What about Brian.

Några av serierna jag ska se. Finns massor mer, och tro mej. Jag kommer att ha sett dom, fast det kommer att ta en stund. Men se dom ska jag, om de så blir det sista jag gör :)

Näe, nu ska jag gå och möta Bäjb. Han slutar snart.

♥ N I L S ♥