Tillbaka till startsidan?

I valet och kvalet!


Så mkt för att komma i säng i tid. Blev inte riktigt som planerat, men det är väl smällar man får ta. Ligger i sängen nu, mår lite sisådär. Ont i skallen, men orkar inte gå och ta en tablett då jag snart ska sova.

Snuvig och jävlig är jag. Inte speciellt trevligt. Är väl tänkt att jag ska åka på skolan imorn och se hur det går, går det riktigt illa får jag väl se om jag kan ta mej hem eller nått. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Var inställd på skola redan förra veckan, men det blev inte som planerat, var inte speciellt frisk, och nu är jag egentligen sämre än då. Fast det återstår ju att se hur det går. Mår jag riktigt dåligt imorn pga förkyldningen så får jag väl stanna hemma och kontakta vårdcentralen, för nu ska dom jävlar i mej få göra en ordentlig undersökning på mej. Detta är min typ, 7-8 förkyldning som är såhär kraftig under denna vintern. Känns inte så bra. Är typ konstant förkyld och sen bryter det ut, varar en evighet, försvinner för att vara borta nån dag och sen är det tillbaka. Jobbigt som satan. Kliar och gör ont som satan i halsen, snuvig som bara den, överlever inte utan nässpray då det är som värst, då jag är som mest snuvig, måste käka panodil eller alvedon för att huvudvärken och värken i resten av kroppen ska försvinna. Inte så trevligt, så nu banne mej ska det göras nått åt det, pallar inge mer.
Egentligen så står jag i valet och kvalet. Antingen ta tag i skiten, kontakta vårdcentralen så de får ta en ordentlig titt om vad som försegår, och varför jag jämt är såhär, fast jag missar en skoldag. Eller att jag far på skolan och låter skiten pågå, och aldrig få veta vad det beror på. Illa, men det återstår att se vad som händer och sker.

Aja, nog klagat för mej. Nu ska jag typ, antingen spela lite eller läsa för sen är det sova dax så att jag orkar med allt.

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)