Tillbaka till startsidan?

Då var det en ny vecka! ;P


Idag har jag jobbat. Från klockan 7.15 - 13. Gick väldigt bra, är faktiskt ganska kul att jobba där borta, fast ganska segt och tröttsamt oxå. Många äckliga saker man måste göra, men ändå.

Jag och Bäjb firade våran årsdag i lördags, lite sent men bättre sent än aldrig. Vi har redan varit tsm mer än ett år, men aldrig fått tiden till att fira tsm, så då bestämde vi oss för lördagen. Vi gick på bio och bara mös, sen åt vi god middag igår, söndag. Så egentligen firade vi över hela helgen. Men ändå. Kom även på att vi har ju redan varit förlovade i över ett halv år =O Satan vad tiden rusar iväg när man har det bra. Ska lägga upp bild på oss och våra ringar tror jag, har inte gjort det nått. Inte en bra bild iaf ;P


 

Så, en lite nyare bild på oss båda, samt våra ringar. Fina ringar, yeeaaz ;D

Idag ska jag laga min köttgryta till Bäjb, den som han älskar så mkt. Så vi får väl se om jag får till det som jag vill. Det ska nog gå  bra.

Jag vet egentligen inte vad mer jag ska skriva. Finns nog inte så mkt, snart flyttar vi. Det mesta i lägenheten är redan ner packat, så vi har inte så mkt att packa ner senare. Ganska skönt ändå, det mesta är klart för att bara flyttas. Jag längtar som satan till flytten, jag vill flytta redan nu, idag! På sekunden! Men det går tyvärr inte, Bäjb får ringa till han som ska ta våran lägenhet idag och kolla läget med honom, när han kan flytta osv. För kan han flytta in tidigare så kan vi göra det, typ =)

Näe, nu vet jag inte vad jag mer jag ska skriva.

♥ N I L S ♥



Piinky♥

väldigt fina ringar :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)