Tillbaka till startsidan?

Uäk!


Vilken jävla dag. Har legat inlagd idag på sjukhuset, inte så länge men blev iaf ca 6 timmar. Låg inne för att de ville hålla koll på mej och hur ont jag har och hur dåligt jag mådde/mår. Ganska okej nu, faktiskt. Har fortfarande smått ont, men då tar jag någon naproxen så är det lite lugnare sen. Måste dock vila väldigt mkt. Får inte anstränga mej, får ungefär på min höjd gå på taoletten, får inte göra så mkt annat och det är väldigt jobbigt. Har jag otur så måste jag vila upp till 2 veckor :S inte fan har jag tid att vara sängliggandes i upp till 2 veckor :S seriöst, men det e bara för att allt inte ska bli värre. Fick två gulliga sprutor idag :S Och jag som hatar nålar.. men hällre två sprutor än stolpiller ;P tro mej! Snacka om snurrig jag var efteråt, och väldigt trött. Så mkt som jag sovit idag har jag nog aldrig sovit, eller de har jag säkert.. men de var länge sen. Har sovit massor sen jag kom hem, och snart är de dax att sova igen. Är väldigt trött. Jag har då haft tur som har haft Bäjb med mej idag, han har strykit mej på kinden, hållt mej i handen och strykt mej lätt på ryggen. Han har varit väldigt snäll och omtänksam. Jag har tur som har en ängel som honom i mitt liv. 

aja, skit samma. Ger inget att skriva sånthär här egentligen med tanke på att typ ingen vet vad det rör sej om, och jag tänker inte säga vad det är heller. Men skriva av mej lite måste jag få göra. 

Er jag har lovat att ringa och berätta hur de går osv, jag ringer er när jag vaknat upp ur all sömn. Är så seg i huvudet och trött att jag har svårt att koncentrera mej på vissa saker. Som sagt, ringer senare i helgen.

♥ N I L S ♥


Carro

vad är det som händer? hör av dig, jag blir orolig!

|
Miiqa

Stackars gumman! Hoppas att du mår bättre snart!



sv: Tack gulle! Ska lägga till dig på bloglovin nu, så att jag inte missar dina inlägg. Annars har jag dålig koll..



Massa kramar!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)