Tillbaka till startsidan?

16 Juni ~ Tripp till Karlstad..


Idag har vi tagit oss en tripp till Karlstad =) Var in på Bergvik och köpte lite saker på Biltema och lite saker på Ikea =) Kan se om jag kan få in nå bilder på lite av de vi köpte, blev ju inga stora grejer eftersom att vi ska kunna frakta hem det på ett bra sätt oxå =P 
   
Det vart 4 såna hära, för att stoppa lite DVD-filmer i eller Wii-spel, får väl se vad de blir =P 
Sen vart det en sån här i vitt =) Äntligen får jag mej en vit hylla.. *ler* Ska placera lite böcker på denna tänkte jag mej =)


12 såna här glas, glas behövs alltid. Väldigt billigt måste jag säga =P

Sen blev det 6 såna här glas, väldigt behövligt. Alltid härligt med stora glas ifall man vill ha mkt vatten eller nått =P


Sen vart det en magnetlist för knivar =) Skönt att kunna hänga upp dom istället för att ha dom i ett fult ställ, eller i en låda =P 

 

Sen blev det 3 såna här lack-hyllor =) Finns ej på hemsidan, och fann inga i Happis då vi var där, så jag vart överlycklig då jag fann dessa.. Fan vad Karlstad är bättre än andra ställen ;) haha! 

Sen köpte vi väggdekorationer och sugrör =) Men jag har inga bilder på de, samt att jag är väldigt nöjd med timmen vi hade på Ikea =) 

Efter Bergvik åkte vi till Centrala Karlstad. Parkerade bilen utve järnvägsstationen, sen gick vi till Stora Torget, för att ta oss till Domkyrkan. Sen blev det ner utve vattnet och kollade stenbron, traskade runt lite, sen blev det turistinformationen för att få informationen angående ett gammalt fängelse. Tog en tur dit och kollade, lite smått obehagligt att kolla fägelsecellerna, men annars vart det väldigt intressant. Ska lägga upp lite bilder =) 

   

Efter trippen till Karlstad, så vart det att åka till Kil och hälsa på Virre och hennes familj =) Var väldigt trevligt, och väldigt många kort blev det. 

Kan kort och gott säga att det har varit en helt underbar dag. Helt klockren =) 
Nu ska jag fika lite grann =) Imorgon blir det Sunne, då ska vi till Rottneros park samt att vi ska till Mårbacka =) Ska bli trevligt, kameran kommer att följa med, så då kommer det att knäppas kort.. Har tagit så många bilder och alla orkar jag inte lägga upp här. De flesta bilderna kommer jag att lägga upp på Pixbox senare =) 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)