Tillbaka till startsidan?

Var väldigt länge sedan jag skrev!


En vecka sen jag skrev sist. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen.

Kan ge er en snabb resumé och sen jag kan skriva lite mer ingående:
* Hämtat katterna i arvidsjaur
* Vi har även passerat våran 1:års dag. 
* Träffat min mamma, hennes sambo & min underbara lillebror
* Varit ute i det fina vädret
* Umgåtts med Emmie och Baggis
* Träffat Anni
* Städat & Tvättat


Ja, det var väl kort och gott det som har hänt. Från torsdag till fredag förra veckan var mamma och dom här. Satan vad söt lillebror jag har, mega gullig. Man skulle kunna äta upp honom. Som jag har sagt många gånger tidigare, han kommer att bli mega bortskämd av sin storasyster. Mamma, Ulf och Tobias kom med husbussen. Dom parkade den vid Pitsund och under fredagen åkte vi ut till dom och grillade och mös lite grann innan det var dax för dom att fara hem. Jag passade på att umgås så mkt som möjligt med lill knodden, man vet ju aldrig hur länge de dröjjer till nästa gång. 

Efter att dom hade farit hem åkte vi till a-jaur och var där under helgen. Under lördagen började Bäjb och Per att skruva i lill-bilen ;P Bytte en massa grejs och fixade, Nils installerade Bluetooth headset:et som han fick av min far. Kan säga att hela dagen gick åt till att skruva i bilen för herrarna. Så jag satt med en bok större delar av dagen, och det funkade finfint. Har hittat en underbart bra bok. Var egentligen meningen att vi skulle ut och äta på lördagen eftersom att vi firade våran 1:års dag då, men vi bestämde oss för att skjuta på den en vecka, med tanke på att han satt med snoken i bilen hela dagen och jag med snoken i boken. Det var inte så gulligt, så vi tar det till helgen med en massa mys, god mat osv. Ser verkligen framemot det. Får se om det blir att vi äter ute eller om vi lagar nått gott hemma. Men massa mys ska det iaf bli. Söndagen bestod mest av lugn, tror jag. Vi gjorde inte så mkt. Åkte hem typ ;P

Gårdagen, måndag, bestod mesta dels av att tvätta och plocka i ordning hemma. Samt att mamma, Ulf, Tobias och Madde kom förbi =) Dom hade varit med Tobias i sunderbyn, och när dom ändå hämtade Madde här i Piteå, så passade dom på att svänga förbi här. Så vi fick säga hejdå och så jag fick kramas lite mer med plutten. Sen umgicks jag med Emmie, och på kvällen när Bäjb slutat åkte vi till Emmie och Baggis. =) Sen åkte vi hem, Nils pluggade och jag fjollade vid min dator. 

Idag då? Har det inte hänt mkt. Jag ska ställa mej och diska och kolla vad jag ska göra till middag idag. Bäjb kommer nog hem runt 17. Han har varit i Luleå hela dagen, han och Baggis. Dom har laborationer idag, imorn och på torsdag. Så jag får hoppas att det går bra för honom. Han sa då nyss på sms att det gick ganska bra så =) Sen blir det nog att åka ut till Pitsund ikväll, lägga sej i solen och bara mysa. Kramas lite och kolla på vattnet. Ta med en bra bok, och Bäjb tar med skolböckerna ;P Myspys!

Imorn blir det jobb =) Fast ett ganska lugnt pass, jobbar bara 8-13.30. Ganska skönt Har bara två arbetspass denna veckan, och det känns ganska skönt. Torsdag jobbar jag 10-18, så har inte så mkt jobb. Samt att det är ganska slappt jobb. Får sitta ute mkt i solen faktiskt, inte helt fel tycker jag =) Jag är lite nöjd, har faktiskt redan fått färg =) Har gått väldigt snabbt på den fronten i år, brukar annars aldrig få färg ;P 

Fredag blir det stan, vi ska shoppa lite kläder till Bäjb, det behöver han. Sen ska jag väl se om jag hittar mej nå nya sandaler av något slag, mina gör lite ont om jag går i dom för länge. Sen måste jag ha nya leggings. Så ska kolla om de finns nå intressant. =) Sen bolaget, hem och äta. Sen ska de tydligen festas enligt Bäjb ;P Tur att man är ledig hela helgen, och att monster veckan inte är förrän nästa vecka :P Då jobbar jag ALLA dagar utom torsdag. Det ska bli intressant.. 

Näe, nu ska jag sluta skriva. Ska gå till disken! Den som orkar läsa detta blir jag imponerad av, för det är så mkt dravell skrivet här så hälften vore nog! :P 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)