Tillbaka till startsidan?

Kan ni..


gissa om hur trött jag har varit idag?
Vi fick sluta runt 13.20 tiden idag.. Jag hann inte mer än komma hem, prata lite med bäjb.. sen slocknade jag typ..
Vi la oss i sängen för att prata lite, kramas och bara mysa. vi hann ligga vakna där till kl.. 14.30-15.00 typ.. Sen slocknade vi. 
och sov tills det var typ, 5 min kvar innan bäjb skulle på jobbet. Ganska mysigt faktiskt. Ligga och kramas och sova lite grann, bli omhållen av världens bästa Nils är verkligen det bästa som finns..

Annars har de väl inte hänt så mkt, har bara tagit det lugnt, och just nu vill jag verkligen inge annat än att lägga mej och sova typ. Jag hoppas att bäjb är sugen på film då han kommer hem.. för jag kommer att lägga mej i sängen och kolla på nått, och sen sova. Vi får sovmorgon imorn eftersom att det är sista veckan och måndag, tisdag och idag har vi slitit som djur i köket för att få allt kliniskt rent.. ^^ och super duktiga har vi varit. Allt glänser på skolan nu :D 

Imorn, som sagt, ska vi samlas 9.45 utanför lazergame lokalen :D vi ska spela lazergame.. göra nån 5-kamp osv.. sen ska vi äta lunch tillsammans ute, våran lärares chef ska bjuda oss på lunch nånstans. Sen får vi sluta. och då ska jag hem, kontaka anni så är det dax att färga mitt hår :) 

Sen på fredag så börjar vi kl 9, fikar, får betyg och bara myser på på skolan fram till runt 11 tiden. Sen slutar vi och skolan är klar. Då behöver vi inte fara dit nå mer, ganska skönt faktiskt. Slippa dom där jävla kock-kläderna, som just nu ligger hemma i våran hall :P Måste tvätta dom, sen vika in dom i garderoben i väntan på att kanske.. jag vet inte, att jag ska jobba inom restaurang eller nått, får väl se. Det enda som är synd är att jag kommer att sakna vissa från klassen. Man kommer inte att ha samma kontakt med folket längre. :/ det är synd.. Men man får se till att göra det bästa med allt :) 

Näe serrni, nu har jag skrivit som.. jadu, bara den :P vad mer jag ska skriva de vet jag inte riktigt.. 

Bäjb har varit super duktig här hemma idag, han har städat som bara den.. Dammtorkat, dammsugat och plockat i ordning. luktade nystädat och fräscht när jag kom hem. Han har varit super duktigt :) JAG har den bästa och duktigaste pojkvännen :) Sötunge, det är vad han är!
Näe, nu ska jag gå! Orkar inte skriva mer. Ska leta upp en film att se ikväll, fixa i ordning den. Sen fortsätta slö titta på tv i väntan på att bäjb ska sluta :)
Nils - Jag älskar dej mer än mest! <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)