Tillbaka till startsidan?

Kanske dax för uppdatering?!


Det har hänt en hel del sen jag skrev sist här :P Har varit upptagen med att blogga på andra ställen, fast.. egentligen har jag varit dålig på att blogga där oxå.. Så egentligen har jag inte varit någon bloggnörd alls.. väldigt skönt ska jag ta och tala om.

detta har hänt sen sist, jag hade min födelsedagsfest på alla hjärtans dag. riktigt skoj faktiskt, var ut på Kalles och lattjade lite granna.. Var skoj, men stackars bäjb gillade inte våran utgång.. stackarn vart uppskrämd :P men jag förstår honom.. samt att jag förstår den som skrämde honom.. ;) förlåt bäjb, men vem kan motstå en sån läckerbit som dej? Absolut ingen, du är det hetaste som finns <3

sen har vi helgen där efter.. Då for vi till arvidsjaur, var och kramades lite med katterna och bara tog det allmänt lugnt. Ganska mysigt faktiskt :)

sen nu helgen som har varit, så var vi på födelsedags fest :) anni fyllde år i lördags, och cissi hade fyllt år i måndags, så vi grattade dom :) vart en hel del alkohol och min telefon fick sen ett dopp i min drink :P var inte riktigt meningen, och nu är den lite kokobahia :P men sånt som händer..

annars vet jag inte vad jag ska säga riktigt.. blir jobb på lördag, börjar kl 8 och slutar runt 18 snåret någon gång, men vi är nog inte hemma förrän vid 19 snåret. ska mest troligen ta hit smoke i helgen :) ganska trevligt, får bäjb sej en kamrat medan jag jobbar. :)

min lillsyster är för övrigt på besök :) hon och hennes karl, anton.. är här och säger hej ^^ dom kom i fredags och åker hem imorn.. lite tråkigt, men dom ville hem. dom har väl hemlängtan till tråkiga, kalla, blääiga kiruna :P haha!..

aja, nu ska jag gå och göra nått vettigt..

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)