Tillbaka till startsidan?

Måndag idag då..


Jag sov till kl 9.50 idag. Ganska skönt, hade sovit längre om inte Smoke hade velat gå ut och om jag inte hade mötet på VLC kl 11. Gick väl hyffsat bra. Ska se om jag kan läsa upp några strö-ämnen har jag tänkt mej. Så det är gjort. Vill verkligen göra det, men vi får se vad som händer. Denna veckan vill jag ha lite lugn iaf, ska ringa rigmor senare i veckan och säga att jag ska läsa upp strö-ämnen. Jag vill läsa upp Svenska B, Engelska B, Religion A & Samhällskunskap A :) Men jag tänker inte läsa upp dem samtidigt, det bril knas då. Vi tar dom två och två, eller något sånt.
Jag måste tala om att jag är väldigt trött idag. Skulle lätt lägga mej ner och sova, men jag kan inte. Ska promenera med Smoke, och sen ska jag, jag vet inte. Kolla serier och invänta Nils :) Blir en lugn dag eftersom att jag ska simma imorn, ska bli skönt.

Fick veta något riktigt tråkigt idag. Någon som har läst tidningen om en man och en kvinna som dött igår, en bit utanför Kiruna? :/ Dom låg bredvid sin skoter.. Det var min mammas karls pappa och hans kvinna. :/ Det var Kurt och Margot, så tragiskt. Jag undrar egentligen vad som verkligen hade hänt. Det är ingen som vet nått. :'( Vila i frid, så syns vi på andra sidan. Ni kommer alltid att vara saknade. (F)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen. Mer än att jag är jävligt less på allt creepy folk som kommer och plingar på dörren våran helt utan förvarning, eller ens nått. Fan oxå. Jag släpper inte in vem som helst, men de verkar som att vem som helst tror att de kan ta sej in om de kommer och plingar. :/ Huga! Aja, folk är allt bra sjuka. Kanske ska fundera på de Anni sagt, gå till polisen, göra en anmälan om besöksförbud pga trakasserier. Jag pallar inte så mkt mer.

Näe, nu går jag! Ska klä mej, borsta håret och ta ut jycken :) sen ska han få mat :)

Smoke och Min sötnos! Måntro om de har mysigt ;) 

Nils - Min tuss, nu och för alltid. Älskar dej <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)