Tillbaka till startsidan?

Ojojoj!


Hittade en hel del gamla bilder igår då jag kollade runt lite grann. Allt ifrån midsommar fram tills strax innan jul :P Hade tänkt dela med mej lite grann, så får ni se vad de var för bilder jag hittade :P

Jennie på Midsommar :)
Anni, Jennie & Emmie :) Fortfarande midsommar :)

Jennie & Nils. Ser ni vad söt pojkvän jag har? ^^ 
MIdsommar detta med. :)
Jennie väldigt full :P Sånt som händer. ^^
Från en fest i typ oktober eller nått sånt.
Jennie & Nils :) Jag fortfarande full & Bäjb söt ^^ 
Fortfarande från festen i oktober eller när de var :P
Jennie, innan hon blev väldigt full ^^
Fortfarande från festen i oktober eller när de var ^^ 

Jennie från en fest senare, kommer ej ihåg när.
Innan December iaf. :P

Här var Jennie igen. Denna festen vart hon inte full :P
Baggis, Emmie & Jennie. ^^
Fest runt oktober eller, som sagt, när de nu var :P

Baggis & Jennie ^^ Haha! Han är alltid lika gullig, NOT :P
Men grimagera kan han! Från festen runt oktober typ.
Haha! Många fula gamla konstiga bilder, men snacka om skoj man har haft :) Och mer skoj kommer det att bli.
Tänk vad härligt de kommer att bli till sommaren då man drar ihop en härlig utomhus fest :D *LÄNGTAR*
Vårat "gäng" :) Kompis gäng är de bästa kompis gänget man kan ha, vi har alltid roligt och man kan prata med vem som helst, hur som helst.. finns ingen som bryr sej så hårt om vad man säger, eller som tar åt sej om man jävlas lite. Utan alla vet att de bara är skoj, och alla tycker om varann lika mkt. Jag älskar mina vänner :)
Anni, Emmie, Baggis, Mika, Cissi.. De som står mej närmast ^^ Cissi är den nya friska fläkten i vårat gäng, visst.. hon känner Anni sen tidigare och vi lärde känna varann nu under skoltiden. Men hon har blivit en av "gänget" och det är jag glad för! Jag älskar er alliopa :) Ni är de bästa vännerna man kan ha! Utan er skulle man inte ha så jävla skoj!
Jag vet att jag talar för Nils oxå då jag skriver att utan våra vänner, så hade dagarna inte varit lika roliga. 

Näe, nu har jag skrivit av mej nog :) 

Nils - du är min ängel på jorden, mitt ljus i mörkret, marken jag går på och luften jag andas! älskar dej mer än något annat! utan dej existerar inte jag. <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)