Tillbaka till startsidan?

Tisdag..


Ojojoj vad jag är trött idag, önskar att jag bara kunde lägga mej ner och sova.. men inte de inte.. finns hur mkt som helst här att göra, men inget jag riktigt orkar. jag är hur slut som helst..

tur att vi har kort dag imorn, annars vettefan om jag hade pallat..

jag och bäjb var och kollade på tapeter idag.. så hallen ska tapetseras om ^^ vi ska göra vita väggar, med nå blom-mönster på samt en typ av fondvägg, som ska vara svart ^^ kommer att bli kanon :D riktigt fint.. lägger upp bilder senare :D

vet egentligen inte vad jag ska säga.. ska typ gå och duscha och se om jag kan plocka lite :) vore som ganska bra ^^

Nils ~ Jag älskar dej mer än något annat ♥

 



Carro

Jag har inge koll längre vilka dagar det är. Undra vad det beror på ;s Privata saker tyvärr

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)