Tillbaka till startsidan?

14 Maj ~ Länge sen va?


Oohja, det var ett tag sen jag skrev. Alldeles för länge sen. Har egentligen inte så mkt att säga, händer ganska mkt, men ändå.. Har inte så mkt att säga. 

Vi hade lägenhetsvisning tidigare, gick väl ganska bra. Hann inte säga så mkt till dom som var hit, utan dom traska snabbt in, ställde korta snabba frågor, sen försvann dom lika fort som dom kom typ. Lite udda folk, men jag bryr mej inte så mkt. Bara någon tar lägenheten, så vi får flytta. ^^ 
Var med Mew tidigare till veterinären oxå, det gick bra. Han har fått nått nytt han ska testa, funkar inte de, så ska han in igen och röntgas och de ska ta blodprover och skit. Så vi får hoppas att detta funkar nu då. Var inga problem med att ge honom det iaf, gick fin fint. Morgon och kväll ska han ha sin "medicin" =D 

Alltså, jag fick nå tabletter av Emmie tidigare idag, pga mina sömnbesvär, och nog hade dom en lugnande effekt alla gånger. Jag känner mej ganska seg. Förhoppningsvis så får jag sova i natt, jag hoppas då på det. Jobbigt att inte kunna få nå sömn, och när jag väl får sömn så är det dagtid och inte nattid som det egentligen ska vara. Aja, nog pratat om det. 

Jag ska sluta skriva nu. Hade som sagt inte så mkt att säga ;P Får uppdatera senare igen.

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)