Tillbaka till startsidan?

18 Maj ~ Ganska trött..


Det kan man lugnt säga att jag är. Har inte sovit något i natt heller, jag kan seriöst inte sova på nätterna. Att sova någon timme på dagen går hur bra som helst, men att somna på natten kan jag verkligen inte. Anledningen till varför jag somnar på dagen har att göra med att jag är så fruktansvärt trött då, eftersom att jag inte sovit nått. Annars skulle jag nog vara vaken jämt. =S Jag håller seriöst på att bli galen. Har bestämt mej för att testa vara vaken så länge som möjligt idag på dagen, försöka att inte somna.. För då kan jag lägga mej tidigt ikväll, så kanske jag lyckas vända dygnet rätt. Det skulle jag verkligen behöva. *Nickar*  Får se hur det blir med det.. 

Plugga måste jag göra oxå, men hur fan ska man få orken till att plugga, om man inte ens kan sova ordentligt? Jag blir bara mer och mer galen. Egentligen ska jag göra ett prov denna veckan, men eftersom att jag bara har lektioner under en enda dag denna vecka, så blir det inte. Det blir nästa vecka istället. Sen har jag nästan en och en halv vecka på mej att plugga inför tredje och sista provet. Jag får kämpa på. Jag fick VG på mitt första prov, och så ska det stanna. Helst MVG, men så smart är jag inte =P Så jag satsar på VG, och får jag bättre så ser jag det som ett plus =)

Näe, nu ska jag sluta skriva. Jag väntar på att Nils ska komma. Han har varit på sjukgymnastiken, och lämnat sin externa på Elgiganten, den har tydligen pajat =S Ja, så är det ibland. Allt ska gå sönder. 

Näe, nu ska jag kila. Orkar inte skriva nå mer! Ska bara säga ALEXANDER RYBAK, min nya favorit! Fy fan så underbart bra låt han vann med, och fy så söt kille ;D Jag kan lyssna på den låten om och om igen typ hundra gånger. Blir inte less, kommer aldrig att bli heller ;D 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)