Tillbaka till startsidan?

25 Maj ~ Fint väder idag.


Idag är det fint väder, Några moln på himlen, men annars klart och fint. 

Möte idag då, håll tummarna för mej. Jag tror att de kommer att gå bra, jag ska testa iaf. Har aldrig jobbat inom det förr, så det blir en utmaning, men övning ger färdighet.. Eller hur? En extra merit att skriva på CV:t. =) Samt att extra vick samtidigt som man pluggar är aldrig fel. Får in lite pengar iaf. 

Jag har fått en extra plugg dag för att min lärare var snäll. Skulle egentligen ha skrivit prov idag. Men eftersom att jag inte är riktigt klar samt att jag ska på möte kl 13, så ändrade vi provet till imorn istället =) Då kan jag plugga lite grann ikväll oxå, se till så jag lär mej allt =) 

Näe, nu ska jag hitta mej nått att äta =) 


♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)