Tillbaka till startsidan?

27 Maj ~ Regn och rusk..


Ja, det är vad vi har i Piteå idag. Inte speciellt trevligt, menmen, sånt ska komma det oxå.
 
Idag har jag gjort en ganska stor förändring. Jag har varit till frisör'n, första gången på evigheter, och fick mitt hår klippt, och de vart inte lite klippt heller ska jag ta och tala om. Jag klippte bort nästan allt. Jag ska lägga in en bild lite senare så får ni se =P Emmie var lite chockad över att jag vågade klippa bort så mkt, för de var ju inte tänkt att jag skulle ha såhär kort hår, men de är skönt på sommaren, samt att mitt hår växer som ogräs så jag lär snart ha långt hår igen =) Jag är inte så orolig längre =) 

Här kommer en bild på före och efter =) 


Som sagt, ganska stor förändring, och allt de ljusa jag hade i mitt hår, har trätt fram ganska ordentligt nu. Nu har jag inte så mkt mörkt kvar, känns lite konstigt =P Menmen, jag ska färga håret sen oxå, riktigt vilken färg vet jag inte.

Frisör'n tunnade ut mitt hår oxå, tunnade ut det som satan, riktigt sköööönt =)

Näe, nog babblat om de, måste ta tag i plugget lite grann oxå. Sätta igång, skriver prov nästa vecka och har inte ens öppnat boken =S det är inte bra.. 

Näe, nu gick jag! ;P 

♥ N I L S ♥


sara

shit, du vågade ju klippa jätte mycket :D vart ju fint :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)