Tillbaka till startsidan?

28 Maj ~ =)


Jag tänkte att jag ska lägga upp en bild på det färdiga resultatet av mitt hår =) Färgade det ju igår, så jag fick bort det ljusa. Såg väldigt mysko ut då de var ljust och så kort, kändes inte riktigt som jag. Men nu känns det kanon =) Gillar färgen på mitt hår nu =)
 
Här är en bild iaf:

Det ser ut att vara ljusa fläckar kvar på vissa ställen, men de är de inte =) Mitt hår är i olika nyanser av brunt, ser lite ut som att jag har en mörkare grund och sen ljusa slinger eller liknande =) Jag är väldigt nöjd ^^ 

Men nog kan jag säga att det känns lite konstigt att ha så kort hår =P Men det är en vanesak.. Vart överlycklig igår då jag insåg att jag bara behöver en förpackning hårfärg då jag ska färga håret nu, är 3-4 st som jag behövde sist =S Så glad är jag verkligen =)

Nog snackat om det. Ska till Ingrid idag och lämna mina betyg för lönesättningen, till mitt jobb i sommar =) Sen blir det att plugga, plugga, plugga.. Har väldigt mkt att hinna med. Fast ska äta först.. 

Kan ta och tala om för er att jag inte är på humör idag, så om någon känner för att jävlas så skulle jag avråda den människan att låta bli. Vaknade med världens mensvärk och har sen dess inte kunnat somna om, så jag är trött och har ont. Ingen bra kombo om man får för sej att jävlas med mej.. 

Nog sagt om det! Nu är de frukost och sen ska jag göra mej i ordning =)

♥ N I L S ♥

Ciao!


Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

fin blogg du har :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)