Tillbaka till startsidan?

30 Maj ~ Underbart väder..


Idag kan man verkligen snacka om att det är underbart väder =) 

Jag fick mej en liten chock i förrgår, dom ringde till mej från boendet jag ska jobba på i sommar och frågade om jag ville jobba ännu mer än det jag skulle. Dom behövde visst någon och jag var tydligen deras sista hopp =) och självklart tackade jag JA! Jobb är aldrig fel, tjäna egna pengar i sommar.. Häärligt ^^ 

Annars vet jag inte vad jag ska säga. Är i full gång med att städa och packa ner lite grann i lägenheten. Känns ganska skönt, få lite ordning =) Måste ju vara ordning och reda till när vi far =) En vecka kvar nu innan vi lämnar Piteå. Oj så skönt! ^^ 

Finns nog inge mer att säga.. Uppdaterar väl om jag kommer på nått mer =) 

♥ N I L S ♥


Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; okej :) om du vill kan jag göra en åt dig? :) men då får du gå in och läsa här och se om du vill sedan :))



http://soeticz.webblogg.se/2008/november/behover-du-designhjalp.html#comment

Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; hihi, vad hände på morsdag då? :)

Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; Hejsan!

du måste ha haft en bra morsdag iallafall, låter som ni hade trevligt ändå :)



Skulle du kunna va snäll och svara på frågorna i mitt senaste inlägg om hår och hårdvård? :) kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)