Tillbaka till startsidan?

Snart helg! :)


Igår var man till läkaren angående sömnproblemen man har, han skrev ut lite sömnmedel till mej. Har inte behövt ta än så länge, får väl se om man kanske slipper nu. Fast sån tur har väl inte jag? Menmen, man kan alltid hoppas.

Igår var jag och bäjb vakna från 8 på morgonen, var till läkaren kl 9, sen gick vi och fika på kvarters och bara chillade en stund. Sen vart det att uträtta en massa ärenden. Köpte en tavellist som jag skulle ha som hylla i badrummet, köpte lite tavlor, ett nyckelskåp, lite gardiner och massa lullillull :P Har bytt gardiner i köket och har tagit ner de svarta i vardagsrummet, så nu har vi bara vita gardiner, kan visa på bild sen :) Har ändå tänkt lägga upp lite bilder så :)

Idag vaknade jag strax efter 7 imorse, känns kanon. Har hunnit med så mycket idag och klockan är nu bara runt 13 tiden. Vi har burit undan allt som har varit på balkongen, vinterförvar :P Plockat i ordning, städat, diskat undan och lite sånt :) Har även hunnit med att läsa lite i boken till nästa prov. Blir mer plugg sen.

Ska om ett tag fara förbi och hälsa på Emmie och Baggis lite innan vi ska hämta upp Anna, då hon slutar för dagen. Efter att hon och Smoke har blivit hemkörda så ska det städas klart här. Inte så smart att dammsuga och skura med en hund här som löser hår som 100 hundar :P

Näe, nu ska jag lägga upp lite bilder :) Enjoy! ;P


Hel vita gardiner vart det :) Känns lite skönt med nå nytt! Var fint,
tycker jag iaf :)
Lite mer luftigt ^^


Smoke bara för att han är snygg! :) Han har sin egna plats hos oss,
och ett ben har han oxå fått. Som han verkligen är rädd om :P


Våra två tavlor i hallen, Marilyn Monroe. Bara för att vi tycker
att tavlor med henne är snyggt :)


Tavlan som hänger när man kommit upp för trappen :)


Våra ljuslyktor i hallen uppe :) Inte nya eller nått, dom fick vara med
bara för att jag tycker att dom är snygga :)


Hyllan vi hängde upp i badrummet :) Vart riktigt bra.


En till bild, så man ser lite bättre vart den hänger :)


Doft-ljuslyktan jag köpte till badrummet :) Pryder badkaret så fint :)

Näe, nu ska jag göra mej klar och se till att få herrn från Wii:et, så vi kan åka iväg och fixa med saker, innan det är dax att hämta Anna :)

                                                     ♥ N I L S ♥



E L I N

snyggt ni har det sis! <3

| http://elinperssoooon.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)