Tillbaka till startsidan?

Just another day in the world we live!


Onsdag, och jag har massor med plugg att göra. Men jag får ingen ro till att sätta mej ner och plugga. Jag har för mycket annat att göra känns det som, och när jag inte har nått att göra så vill jag bara inte. Inte mycket självdiciplin just nu, är inte sugen. Varför vet jag inte, vill bara inte. Menmen, måste få igång de där igen, då jag har muntlig redovisning på fredag och prov på måndag.

I vilket fall som helst, var i måndags och klippte och färgade håret hos min kusin. Vart riktigt bra, jag vart nöjd :) Synd bara att det inte går så bra att ta bild på det, kameran gör inte håret riktigt rättvis. Men jag har några bilder jag ska dela med mej iaf, inte dom bästa. Men ändå, bättre än inget :)

 
Jennie före :)                       Jennie efter :)

    
Som sagt, kameran gör inte färgen rättvis. Det ser ut som att jag har svart grund med röda slingor.
Men det har jag INTE. Det är en mörkröd grund med knalligare slingor :) Syns bättre ute i ljuset och
IRL, än via en kamera. Men oavsett hur de ser ut via kameran, så gillar jag det :)

  
Jag är väldigt ego idag :) Men så är det ibland. Finns andra bilder som ska läggas upp oxå, så de kommer inte bara vara jag. Men eftersom att jag sällan lägger upp bilder på mej själv, så gör de inget att de kommer många lite då och då :P

Efter att jag hade varit och klippt mej, så for vi hem. Åt middag och bara mös. Riktigt mysigt. Tände ljus i hela lägenheten, och de finns inge bättre än att tända ljus. Hade enbart en lampa tänd i hela lägenheten, resten av ljuset kom från ljus :) Jag älskar ljus, det bästa som finns :) Tända ljus, är mys!

   
Här har vi ljusen som står på vardagsrumsbordet i lite olika vinklar. Riktigt mysigt.

Sen har vi tisdagen, vad hände då? Då sov jag väldigt konstigt, så jag var väldigt trött under dagen. Det blev mycket sömn under själva dagen, kom mej inte ur sängen förrän runt 14.30, då min kusin Malin ringde. Då tog jag mej upp, gjorde lite saker. Vi var och handlade och sånt. Sen direkt vi kom hem var det bara att slänga i sig nån smörgås, för Sandra kom, nästan direkt vi kommit hem, och hämtade upp mej.

Dax för att fara och simma, riktigt härligt. Simning två dagar i veckan, är det bästa :) Tänkte att jag skulle testa simma igen, och vara riktigt noga med diverse saker så ska det nog gå bra. Vill inte att kloret i vattnet ska ge mej UVI igen. Så jag håller tummarna på att det ska gå bra nu :)

Sen förrutom simningen så har jag börjat träna med Wii Fit Plus, riktigt skönt. Utövar lite yoga, och det sträcker riktigt ordentligt i kroppen. Jag har alltid trott, tyckt och tänkt att yoga bara är skit, men ack så fel jag hade :) Var ju riktigt skoj, och jävligt skönt. Promenader, yoga och simning. Det kan nog inte bli bättre än så :)

Sen har vi idag då. Vad har hänt idag? Vi har varit och hämtat ut min nya telefon, då jag fick den andra reklamerad. Jag fattar ändå inte hur fan det kunde vara så mycket fel och problem med den gamla, då den enbart var 3 månader, och sen har jag bara behandlat den bra. Som en bäbis! Dumma telefon, men nu har jag iaf en ny. Känns bättre, än så länge. Jag hoppas att det inte är nå fel på denna, då kommer jag nog att byta märke eller modell helt, orkar inte med mer bekymmer. Efter att vi hämtat telen så vart det stan. Skickade iväg julklappar till mamma och dom i Kiruna, och köpte julklapp till Svärmor. Har bara pappa & Maritha, svärfar och Anton kvar, för julklappar är köpte till Marian och Dan, mamma & ulf, Madde, Tobias och Hjärtat:) Skönt att ha varit ute i god tid. Då slipper man oroa sig för det senare.

Vi har även införskaffat i lite mer fiskar och sånt idag :) Nils har köpt 10 stycken svarta tetror, så nu är det lite mer liv i hans akvarium. Sen var han über gullig och köpte en guldfisk, och en växt till mej. Så nu har jag mitt egna akvarium. Eller akvarium, det är en liten skål. Men jag är jätte glad och nöjd, tusen tack hjärtat.

   
Nils akvarium och hans skalar :) Bra bilder, dock inte så bra bilder på resten. Men iaf, det ska föreställa några av hans andra fiskar, fint akvarium enligt mej. Akvarium är fint, och väldigt rogivande att sitta och titta på. Jag anses kanske vara konstig, men jag gillar sånt :)

   
Visst är han snygg min fisk? :) Min gulliga lilla skål. Han ser då ut att trivas, kanske lite ensamt för honom. Men det går att flytta honom till det andra akvariet eller ge honom en liten kompis om det skulle bli galet. Men det blir nog bra. Jag älskar min fisk. Han gav lite mysig stämning i köket.

Nu hittade Nils ett större akvarium på blocket, så han ska ringa på det. Får vi se, om det blir ett större i hallen, med lite akvarium fix, eller vad som händer.

Jag vet då att jag inte har nått mer att skriva. Längtar tills imorn, då är det dax för ännu en simrunda. Annars vet jag inte. Får väl se vad som händer.

                                                       ♥ N I L S ♥



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)