Tillbaka till startsidan?

Efter helgens bravader.


Ja, jävlar vilken helg. Usch, aldrig mer säger jag bara.

Nästa fest ska bara bestå av vettiga människor, inga utbölingar för de slutar bara illa. Denna fest vi hade i lördags slutade ganska illa. Mycket ilska och irritation i alla fall från mitt och Nils håll. Verkligen inte trevligt.

Vi var väldigt mycket folk. Kan säga att det fanns inte ens sittplats för alla, så vi var många. Tur att man inte har problem med att placera röven på ett golv :P I vilket fall som helst, vi hade jätte trevligt och surrade, drack och umgicks.

Sen blev en av våra gäster väääldigt full, och då menar jag väldigt full. Han började hota vissa av de andra gästerna på våran fest och betedde sej väldigt dåligt. Jag vart arg på honom, för att han inte lyssnade. Så jag bad Nils ta hand om honom, för Nils har ett helt annat lugn över sej. Han är helt cool lugn i alla situationer, han kan klara vad som helst. Det har inte jag, jag blir galen, arg, och går lös på människor. Nils tog ut honom, för att han skulle kunna nyktra till. Björn hjälper Nils, lite till och från. Slutar i alla fall illa. Nils blir tvungen att trycka upp denna kille mot våran förrådsdörr, för han gick lös. Han kunde inte hålla sej lugn. Han gick bergsäkrar gång, helt galen. Han tog stryp tag på Nils 4 gånger medan dom var där ute. Seriöst?! 4 gånger, det är inte normalt. Jag kommer ut och försöker lugna honom. Säger till han att han ska hålla käften, lugna ner sej, gå in och lägga sej så kunde vi prata på söndagen. Men de funkade inte, han var väldigt hotfull och våldsam. Han hotade många av våra gäster, han skrek åt folk som bor på området, han hotade våran närmsta granne. Jag sa att han skulle lugna ner sej, annars kommer polisen att komma och det ville vi inte, vi ville inte ha dit polisen. Men de funkade inte, han gastade och hade sej. Skyllde allt på oss. Sa att jag och Nils snackar skit om honom hela tiden osv, och inte ett enda ont ord har kommit ut ur våra munnar om honom. Så det sårade mej att han ens kunde tro nått sånt. När jag sen för sista gången försökte lugna honom tog han stryp tag på mej, han största misstag någonsin. Jag slet lös hans händer och vred om hans tumme och sa riktigt argt till honom att han ska ge fan i min hals. INGEN rör min hals. Han skrek och gormade och när jag sa att han inte kunde hålla på sådär, att han fick ge sej, det räcker, han kan inte bete sej på det där sättet, vart han bara mer och mer galen. Nils stod i över en timme och höll han upptryckt mot väggen, släppte han inte ens för en sekund. Han stod med bara fötter på blöt asfalt i bara skjorta med korta armar. Han fick ont i varje del av sin kropp, och denna kille fattade inte det. Jag sa att han hade tagit stryp grepp på oss och att han var galen, därför orkade jag inte ha honom där nå mer. Då får jag höra: "Men jag har väl inte ens rört er." oxå fick man höra att man ljög ännu mer. Sandra ringde polisen, för det gick inte. Han skrämde alla runt omkring. Polisen kom och frågade om vi ville ha han kvar på våran fest eller inte, jag började reflektera över allt han hade gjort. Såg att han tittade på mej med en blick som sa "Snälla, låt dom inte ta mej." Men jag var så jävla arg på honom, för han betedde sej som ett redigt jävla svin. Så jag sa bara till polisen "Ta fanskapet så långt ifrån mej som möjligt. Kör iväg honom, vill aldrig mer se han!"

Sagt och gjort, polisen tog honom och just när dom skulle stoppa honom i bilen, så börjar han hota mej. Skriker att jag kommer att få ångra allt jag gjort mot honom, jag kommer att få ångra allt. Något hemskt kommer att hända mej, det ska han se till. Mitt framför ögonen på polisen, hur normalt är det?! 
Vi valde att inte göra en anmälan mot honom, fast han tagit stryp tag, hotat och betet sej jävligt illa. Så länge vi slapp se honom igen. Dom kunde köra han långt åt helvete.


Det där VAR min bästa killkompis, en som jag känt i över 3 år. Man gör inte så mot en vän, man beter sej inte så. Vi har pratat idag och jag har sagt till honom att han inte är värd något. Jag vill inte beblanda mej med folk som håller på sådär, jag vill inte ha något med han att göra överhuvudtaget. Så nu slipper jag, fan så skönt!

Kanske skriver ut väldigt mycket i min blogg nu, men jag måste få skriva av mej. Har varit så jävla förbannad sen det hände, så jag känner att det måste komma ut. Jag nämner inget namn på honom, för jag vill inte hänga ut han, fast han förtjänar det. Jag är inte sån, känner bara att jag måste få säga vad som hänt. Jag ångrar inte att polisen kom, jag ångrar inte att dom satte honom i fyllecell, jag ångrar inte att jag bett honom fara och flyga. För han betedde sej riktigt illa. En vän gör inte sådär, oavsett vad som händer och sker.


Jag kan säga såhär, att han tog stryp tag på mej, hotade mej, och var väldigt våldsam och aggressiv mot mej, det struntar jag i. Får han vara bäst fan han vill. Men när han börjar med Nils. Tar stryp tag på honom, tvingar honom till att behöva ha honom upptryckt i över en timme så han får ont i hela kroppen, för att inte denna kille skulle skada någon annan. Då tar de hus i helvete för mej. Gör vad fan du vill med mej, men ge fan i min pojkvän. Ge fan i den människan som betyder mest för mej, han är mitt allt. INGEN rör honom. INGEN gör nått mot honom för då fan. Det lär den människan verkligen ångra.

Kan säga att jag var så arg under kvällen att det höll på att gå ut över fel människa. Då Emmie kom och kollade till mej, skulle kolla hur jag mådde och vad de var som hänt. Då höll jag på att smälla till henne, jag är jävligt glad att Emmie lämnade mej i den sekund som hon gjorde. För annars hade det slutat riktigt illa. Vill inte skada henne, men blir jag tillräckligt arg kan jag göra vad som helst. Det är inte gulligt.

Usch, är då glad att det är över och att jag slipper fanskapet. Skönt att det är över, och nu har jag lärt mej. Aldrig igen. Ingen mer utböling på någon fest, oavsett hur länge och väl jag känner människan. ALDRIG. Det går inte.

Näe, nu orkar jag inte skriva mer. Usch, blir bara irriterad. Dax att hitta nått annat att göra.


Kusin Malin

Shit! Nu hänger jag med lite mer om vad som hände... Huvvaligen.. Är glad att ni slipper den där... =)



Jag hoppas att det känns bättre för dig/er.. Och glöm inte bort! Vi finns här för er i vått och torrt! =)



Kramar

| http://tossemajsan.blogspot.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)