Tillbaka till startsidan?

To the moon and back!


Idag har jag inte gjort så mycket. Somnade strax innan 7 imorse, klev upp strax innan 12, inte många timmar där. Ringde VC, har fått en tid hos läkare imorn, jag hoppas att detta löser sig nu. För jag börjar bli redigt less.

Annars då?

Anna ringde igår, frågade om vi kunde hjälpa henne under hennes praktikperiod. Hon behöver någon som är med Smoke så han inte är så ensammen, och självklart ställer vi upp. Hon hade gjort samma sak för oss om det hade varit ombytta roller, så inga bekymmer där inte. Sen är han så lugn och fin. Snällaste jycken i världs historien, och absolut finast :) En riktig pudding. Jag önskar att när vi sen skaffar hund, så blir han lika fin och snäll som Smoke, fast det kommer inte att ske, för det finns bara en av honom. One of a kind! Men man kan ju alltid hoppas. :)


Han må vara en bjässe, och jag må vara riktigt hundrädd. Men aldrig för honom. Har varit med honom sen han var mega liten, jag känner honom. Jag vet att det inte finns något att vara rädd för. Snällare hund kan man inte hitta. Jag bara älskar när han pratar med en, han må låta sur, men han är så fin. Näe, jag älskar Smoke. Hade jag kunnat sno han från Anna så hade jag gjort det! ;P Men det går inte, jag får låna han titt som tätt i stället, och vara hundvakt i den mån jag kan :)

Titta vilken snygging, där var han bara liten bäbis! En riktig knähund, som han fortfarande tror att han är. Lite för stor för att ligga i knät nu va? :P Ibland är det inte lätt.

Just nu är jag riktigt, riktigt trött. Men nej, inte sova. Inte ens vila, då skiter det sig. Vill inte ha nå mer jobbiga nätter, jag hoppas på sömn i natt. Det behövs.

Har egentligen inge vettigt att skriva, så nu kilar jag istället! 

♥ N I L S ♥



katarina rönnkvist

En riktig gossebjörn är han :)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)