Tillbaka till startsidan?

Fredag idag! =)


Fredag idag. Har varit på skolan och fixat med min kursplanering :) Ojojoj, säger jag bara. Mycket plugg på kort tid. Till veckan kommer jag att sitta uppslukad bland böcker och papper, kommer inte att ha tid för nått annat. Hoppas mina kära och nära kan förstå det, om jag blir "off" ett tag! ;P

Om ett tag eller två ska vi börja bege oss mot Kallax =) Vi ska hämta Tomi, som kommer med flyget från Stockholm. Känns bra att en såpass nära vän till mej vill komma hit och kolla in norrland lite! :P Han ska vara med och festa imorn, och det kommer att bli klockers! Längtar tills imorn, fortfarande.
Vet inte vad mer jag ska skriva. Kommer väl tillbaka senare idag eller imorn, söndag eller nått sånt. Vet inte riktigt.


Ha de bra folket där ute, ta hand om er =)

♥ N I L S ♥


Kusin Malin

Tack ännu en gång för en trevlig kväll! Trots slutet på den.. Det var kul att träffa er igen och vi måste försöka se till att hitta på nått snart =) Typ en middag tillsammans eller så? Kom ihåg att vi finns här för er.. i vått och torrt! Kramar!!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)