Tillbaka till startsidan?

It was fun-tastic!


Dax att uppdatera kanske? Var som ett tag sen jag skrev något vettigt.

Detta har hänt:

- Pablo Francisco's "Who you foolin' tour 2009"
- Fått veta mer om pluggandet
- Mobilen på rep 2 gånger
- Planera halloween fest
- Influensan 2 gånger

och en del del andra saker :P

Vi börjar med influensan. 2 gånger på drygt en månad, det är fan rekord för att vara jag. Ja, jag brukar ha mkt förkyldningar på vintern, men inte influensa så tätt inpå varann. Aja, bara bita ihop. Det går ju i alla fall över. =) Är inte lika hängig nu som jag har varit tidigare. Är fortfarande snuvig, hostar och är hes. Men det går att leva med det nu i alla fall. Har legat utslagen tidigare så.

Nog snackat om det, det håller på att fixas inför halloween för fullt här nu. Vi ska ha fest hemma hos oss och väldigt många som ska komma. Har bjudit 20-30 pers, än så länge. Vet i alla fall att vi blír, som det ser ut just nu, runt 15 stycken. Vissa som inte är säkra osv. Men ändå, så många i våran lägenhet, det ska bli intressant ;P Ska få fin-främmande från Stockholm oxå. En killkompis till mej ska komma upp och vara med på våran fest. Ska bli trevligt, han kommer fredag nästa vecka och åker sen hem måndag. Sen kommer min lillasyster ner, hon kommer onsdag nästa vecka, sover hos oss till fredag sen far hon till Sofie och sover där till söndag :) Ska bli trevligt att festa lite med lillasyster :) Sen Sandra så klart, henne får man inte glömma. Min underbara stumps ska vara med, och vi ska festa lös.. Eller hur gums? =)

Och arg har jag varit under den senaste månaden oxå, väldigt arg. Jag köpte min mobil i slutet på augusti. Den höll prick en månad, sen lade den av. Sten död, gick inte att slå på. Jag har inte varit annat än snäll med den, behandlat den som min lilla bäbis, och då lägger den av. Telefoner jag snört i tegelväggar funkade fan bättre. Så den åkte in på rep. Fick igen den efter en vecka, och dagen efter jag fick igen den.. åkte den in igen ;S Snabbmeny-knappen lade av, fungerade bara ibland och #:s knappen knakade och lät konstigt då man tröck på den =/ Fick igen den igår igen, och än så länge har den funkat. #:s knappen har knakat konstigt en gång, kan vara för att de böt allt, och allt inte satt rätt? Jag vet inte, vi får se vad som händer. Åker den in en 3:e gång ska jag begära en ny, för jag kan inte gå omkring med ett måndags exemplar heller.

Fick en kallelse idag från KomVux. Jag kom in på de kurser jag sökt, så på måndag börjar jag plugga igen. *glad* Skönt att ha något att göra om dagarna, blir ganska galen på att bara gå hemma och inte göra nått. Nu kan jag gå hemma, och ändå göra nått =) Jag kan sitta med näsan i böcker ;P Inte illa, detta betyder att jag har plugg till 15 januari. Härligt =)

Sen kommer vi till den bästa biten. =) I lördags for jag, Nils, Anni och Mika till luleå =) Först så gick karlarna på Biltema, dom behövde inhandla något. Medan dom gjorde det gick jag och Anni på Jula, Rusta och Cervera. Ganska trevligt att få spendera lite tid med henne, surra och flumma som vanligt. Efter att all "shopping" var klar, så for vi och åt på Max, lite middag sådär. Sen bar det av till centrala Luleå och Kulturens Hus =) Satt där inne och väntade på att Showen skulle börja. Och HERREJÄVLAR SÅ BRA DET VAR! det är allt jag har att säga =) Pablo var precis som man förväntat sej att han skulle vara, riktigt rolig. Fräsig snubbe, fast han var inte bäst på hela showen. Han hade med sej fyra "uppvärmare". Sean Savoy, han var ganska bra faktiskt. Hängde inte med först, men efter ett tag så. Riktigt härlig faktiskt, pratar med han lite på Facebook oxå, riktigt trevlig. Sen var de Ashley Fils-Aime, han var riktigt skoj. Drog skämt om chokladbollar och var allmänt flum. Janne Westerlund var oxå med, han var lite små skoj. Filmen som hjärtat har där han var med, där var han inte rolig. Men i lördags, var han faktiskt riktigt skoj =) och sist, men absolut inte minst, min absoluta favorit FLIP SCHULTZ, ingen klår honom, han var fan bäst. Skämtet om Halmstad, satan vad man skrattade. Han var helt klart härligast.

Efter showen vart det att träffa grabbarna, ta lite kort och få lite autografer. Biljetterna som dom signade, ska ramas in =)

 
Jag och den fantastiska Flip =)              Mika, Sean och Jag =)

 
Jag och Ashley, gulligt va? :P            Mannen själv, Pablo och Jag =)


Sist men inte minst, min underbart fina biljett. =)



Tog inget kort med Janne, tänkte inte så långt. Men han signerade i alla fall min biljett, och han gav mej ett hjärta för att jag tyckte synd om honom. Konversationen gick ungefär såhär:

Jennie: Stackars liten, självklart ska du skriva du med =)
Janne: Aaw, du ska få ett hjärta av mej. *sätter dit ett hjärta*
Jennie: Tack så mkt.
Janne: Men kom ihåg, det där hjärtat betyder bara att vi är vänner *flirt*
Jennie: Självklart, trodde inte något annat! Haha!

Gulligt va? =P Var i alla fall en riktigt trevlig kväll. Den gillades skarpt, och när vi gick var jag och hjärtat fast besluta om att detta måste göras om. Så nu ska de hållas koll på om de kommer nå mer roligt till norrland, och då ska man vara där =)

Jag har pratat lite med Sean Savoy om nästa gång det blir dax för Sverige. Dom håller på att planera för fullt, så han och Ashley kommer tillbaka. Han skulle checka med sin manager om det gick att komma till Piteå ;) De ni, fan vad härligt! Det hoppas man på, om det händer.. Det är ju en annan femma. Men man kan ju alltid hoppas =)

Näe, nu ska jag gå och äta kladdkakan som jag och hjärtat nyss gjort. Sen blir det att typ mysa lite kanske? Nils ska ju upp tidigt imorn. Laborationer för fullt denna veckan, sen läkarbesök på torsdag. Jag hoppas allt går bra för honom, och att de blir nån ordning på skiten nu.

Aja, nu gick jag! =)

Nils - Min underbara ängel. Älskar dej av hela mitt hjärta! <3