Tillbaka till startsidan?

:)


Äntligen har jag hittat ett sätt att blogga från min mobil :) Kan säga att det känns ganska skönt.

Igår var det tänkt att hjärtat & jag skulle kolla på en film & äta lite Ben&Jerrys, men det blev inte. Vi fastnade framför en dokumentär på National Geographics istället, det hade & göra med Hitler och ett av hans slagskepp. Efter det vart det att sova, vi var ganska trötta.

Dagen idag har bestått av grillning, surr, skratt & små promenader. Vi samlade ihop ett litet gäng: jag, Nils, Anni, Mika, Sara, Cissi & hundarna Jäva & Meja. For på grisberget och grillade lite korv & bullar, surrade & hade väldigt trevligt. Även om det snöade lapphandskar :) När vi var lite frusna & blöta for vi hem till Anni & Mika, fortsatte fika & surra. Sen gick vi hem, åt middag & nu pluggar hjärtat medan jag kollar på tv :)

Har vi tur så hämtar vi en bil till helgen :) Vi håller tummar & tår på att allt ska gå bra. Nog för att det är ganska skönt utan bil, för det har ju blivit en hel del promenader :) Men ändå skönt att ha bil, så man vet att man kan ta sig, även om det inte är jag som kör :P

Har nog inte så mycket mer att säga.
Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)