Tillbaka till startsidan?

Hejdå Fjorden..


Igår såldes lill-fjorden så nu är vårat garage tomt..

På ett sätt är det skönt att den är såld, var väl inte direkt en drömbil :/ Men samtidigt är de lite synd, lite blandade känslor om man säger så. Och de som köpte den :S Hujedamig! Jag hoppas att de var kvinnan som skulle köra bilen, annars tycker jag jääääävligt synd om Fjorden.. :S Gubben visste fan inte hur man körde bil.. :S Då är till och med jag bättre, och jag har suttit bakom ratten kanske 5-6 gånger max! ;P

Näe, jag hoppas kvinnan kör den, och att hon kan köra bil.. Vill inte att lill Fjorden ska gå en säker död till mötes.. Stackars växellåda och mo tor :/

Vi har en annan bil på G.. Dock står den 40 mil bort ;P Och det måste fixas lite innan vi kan veta om vi ska köpa den eller inte.. Men vi får se :) Vi håller tummar och tår, då får Nils sin kära favorit bilmodell igen :) Det kommer nog att bli bra.


Den nästan fina fula Fjorden! :) Jag skulle ha tagit ut "mitt" säte.. ;P

Vad mer? Just nu sitter jag och väntar på Sara och Freja :) Dom ska komma på besök.. Jag lovade Sara lite sockerkaka, då jag bakat två de senaste två dagarna :) Sen ska vi väl bara surra bort lite tid, är ju inte så ofta som vi umgås med varandra egentligen, fast vi bor ganska nära ;P

Näe.. Nu ska jag sluta skriva.. Skriver väl mer senare eller nått :)

Ha de king, Tjingeling!



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)