Tillbaka till startsidan?

Mitt i natten inlägg ;P


Vi har fixat med det mesta och kommit fram till att vi reser iväg imorgon :) 

Tar tåget strax efter 16 imorn uppöver och hämtar bilen.. Ska bli skönt att få sig en bil igen, och det kommer att bli väldigt mycket mer billigare än vad vi hade räknat med. Vilket är jävulskt bra. Sen åker vi därifrån på lördag, om vi då åker hem eller åker till Arvidsjaur det vet vi inte än. Det återstår att se :)

Åker vi hem så blir det mest troligen att ta sig en sup på lördagen, både Anneli och jag är ganska sugna! :) Så vi får se vad som händer :) I vilket fall som helst så kommer det att bli klockrent! En ganska bra helg med roadtrip och sup eller en helg full i roadtrips innan allvaret börjar på måndag med jobb :)

Förövrigt så har jag en sjuk sambo, eller.. han är förkyld & jävligt varm, men envis som han är så knatar han på som vanligt ;P Får pyssla om honom i den mån jag kan, då jag inte själv känner mig speciellt kry. Men det ska nog bli bra :)

Näe, om man ska lägga sig i sängen.. Borsta gaddarna och krypa ner, börjar bli ganska trött och hängig igen!

Ha de king, Tjingeling!



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)