Tillbaka till startsidan?

Förbannat!


Det går inte att sova, kan inte få mig en blund.

Det kliar massor från där jag brände mig för ca 2 veckor sen, det är verkligen inte skönt. Värst är det på kvällarna. Blir ett samtal till VC senare, måste få veta vad jag ska göra för att bli kvitt detta.. Det stör som fan i min sömn och i min vardag.

Det finns inga "döda hudrester" kvar, inga utslag som jag kan se eller dylikt, ändå är det värsta plågan..
Någon som vet vad det kan bero på? Jag håller på att bli tokig!!


Anna Vesterlund

Låter som du har fått icke så trevlig efterdyningar av din solning, kan ha blivit solexem eller liknande. Ja tycker du ska ringa VC så dom kanske kan skriva ut nå kortison eller liknande.

| http://annaershammar.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)