Tillbaka till startsidan?

Inlägg på morgonskvisten!


Nu har jag designat en hel del. Är klar med Linneas design också, men lägger inte ut den förrän hon har kollat på den och godkänt den :) Så jag får vänta tills.. ja, senare idag blir det :) 

Jag vet att pappa kommer att bli lite ledsen och orolig då han läser detta inlägg, eftersom att han ville att jag skulle sova i natt. Förlåt pappa, men de gick inte. Fick ingen ro och ingen av tabletterna jag fått hjälpte. Jag får se om jag kan hålla igång hela dagen idag och sen kanske ta mig i säng mega tidigt. Det vore det bästa.

Vad ska jag annars säga? Helgen har bestått av mys, mys och mys. Lite bilåkande också, fredag och lördag kväll/natt. Men annars har vi bara kramats, pratat och kollat film/serier. Har varit en underbar helg, tagit igen lite förlorad tid.

Nu ska jag hitta mig lite nässpray och en huvudvärkstablett. Sen får vi se vad jag hittar på :)


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)